Redan lördag!!

Otroligt att vecka gick alldeles för fort men skönt för mig eftersom jag har inte semester och jag längtar efter den 1 september för då börjar jag annan jobb, ska jobba som personlig assistent igen.
Just nu jobbar jag på COOP mataffären och jag trivs okej där men det är så fel plats och jag kan känna mig ensam också, ni som inte förstår varför jag känner mig ensam jo för jag är döv och alla är hörande och de kan inte teckenspråk så vi kommunikation via penna och papper. 
Jobbet ligger jättelångt så jag fick köra långt så det tog tid och jag måste hämta pojkar så vi blir hemma ca kl 5-halv 6, inte roligt tycker jag.
 
Så därför längtar jag tills sista augusti då slutar jag där och börjar jobba som personlig assistent men då gäller det bara ett år eftersom jag vikarier för en mammaledig men jag får söka jobb under tiden och hoppas på att få någon. 
 
I onsdags var jag hos frisör och klippte toppar och gjorde ljusare slingor, förut hade jag ombre, ljusare på toppar.. 
Här kommer bilder på mig...
 
 
Nu ska vi gå till våra granne och fira hennes födelsedag och hon fyller 72 år gammal, mysigt dam.
#1 - Anonym

Fina du är!:) kram Emma

#2 - Sofia Wikström

Fin du är! <3

Skönt att du vet att du får jobba som assistent i ett år. Hoppas att du blir kvar om du fortfarande trivs där! Håller tummarna!