Va redan nu på tisdag??

Vart tog tiden i vägen för nu på tisdag fyller jag 37 år, herregud.
 
En kul grej som hände i fredags när jag pratade med en tolk (teckenspråkstolk) och jag sade att jag snart fyller 37 år, helt otroligt så sade hon, va nej det tror jag inte på dig och jag sade jo det är sant men hon var så bestämd och sade nej jag tror inte på dig för du ser inte som 37 år utan mycket yngre, kul att veta :-D. 
 
Ärligt talat så känner jag mig inte som 37 år fast jag känner att min kropp har förändrats mycket och jag är mer känsligt än vad jag var ung, lite jobbigt för jag vill inte må så här utan jag vill vara stark och orka men jag har blivit svagare, känsligt, lätt bli deprimerad när det är mörkt ute, lätt få ont i kroppen, lätt bli stressad av små saker och ibland är jag överdriv rädd för en sak. 
 
Jag vet bara en sak att jag måste leva livet och låt det vara för livet är alldeles för kort.