Från 65 kg till 58,5 kg

Idag fuskade jag lite med att kolla på våg som jag egentligen ska göra på söndag och jag har gått ner totalt 6,5 kg på nästan en månad, känner supernöjd.
Men nu måste jag tränar upp för att få fasta kropp och det kommer bli kämpigt, inte lätt när man har fött två barn och de som får tillbaka fin kropp efter man har fött barn är lyckost men det har jag inte så tyvärr och det måste jag jobba hårt för det.
 
Jag vill gärna gå ner till 56-57 kg men vi får se hur lång tid det kommer bli för min vikt kan stannar helt plötsligt för jag ska ju träna upp och få fasta kropp och då blir muskler tyngre och då får jag accepterar att väga 58 kg, det är ju bra ändå.
 
Här kommer bilder på mig när jag har fött första barn och idag, det har varit upp och ner med min vikt under nästan tre år på grund av två gånger graviditet och jag hann inte gå ner till min drömvikt för jag blev gravid andra gång snabbt.
Jag har mycket kvar att jobba, för att få fasta lår, rumpa, mage och armar som jag inte är riktigt nöjd med och jag har nu förstått att jag kommer alltid vara bred höfter vilket jag inte egentligen gillar men det är bara accepterar läget. =). 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Marie

Så fin du är, bra jobbat

Svar: Tack så mycket :-)
lillapia.blogg.se

#2 - Emma , mamma till Amber

Du är fin:-) Du är duktigt och bra kämpa!!
Kram Emma

Svar: Tack :-). Kram på dig
lillapia.blogg.se

#3 - Norrlandstösen

Hur lång är du? *nyfiken* Tänkte så du inte går ner för mkt, du är jättefin nu :))

Svar: Är 160 cm =), nää 56-58 kg är lagom för mig =) men tror det kommer bli runt 58 för jag kommer träna upp muskler så det blir tyngre. Tack.. :)
lillapia.blogg.se