#1 - summer

wow du e duktigt sy. Impad :)



Ha mysig ikväll

kram

#2 - natty

fin det blev. nyfiken på hur rummet blev :)



vart köpte du klänning som du ska ha på nyårafton?:)



kramar!

#3 - Miss Borén

Vackra gardiner, sexuellt ;-)

Du e så duktig, du brukar ju fråga din mamma om hjälp eller? ;-)



Jaa.. 26 dec gumman... :-)

Ingen fara.. Vi hade det mysigt igår, men vi har det jobbigt om natten.. Lucas kliar så mycket..

Stackare... Hoppas det går över snart!!

Jag bloggar snart igen ;-)

Puss

#4 - sofiaw

ser jättefint ut! :)

#5 - jossan

åh oh my god, såå snygga gardiner ni har skaffat! love! :) hehe tack, min rouge är från hm (blusher by hm, nr 12 shimmer honey) :)

hoppas allt är bra m dig å att du har haft en fin julafton!!!

#6 - Pernilla

Summer:

Tack :)..

#7 - Pea

Åhh vacker gardiner!! =)

#8 - Helén

Snygg det blev plus du gör sååå coola bilder! Jag har fått ny vanlig digitalkamera så jag ska försöak använda och ha i bloggen men just nu är den på semester med min Erica i Oman. Det tol 3 meter djup vatten så vi ska se hur bilderna är när de tar kort under vattnet! Gott nytt år!!!