Måndag, ny dag ny vecka.

 
I lördags på morgon tog jag med Anton och jag hade starkt tråd runt på min mage så Anton fick åka pulka när jag sprang/powerwalk, jätteroligt tyckte Anton och det är bra idé att ta med barn och gör nåt roligt samt träna.
 
Jag har börjat tycka om havregrynsgröt men med kanel, bär och mjölk, gott och nyttigt.
Skönt att jag tycker om det för det är bra för mage men jag tyckte inte om det förut men nu gör jag det, perfekt.
Idag joggade jag 4,59 km utan att stannade och jag trodde inte att jag skulle klarade det men det gjorde jag :-) och efter det körde jag med plankan 1 minuter tre ggr, sidplankan 45 sek två ggr och 75 squats.
Jag var även glad att jag klarade gör plankan utan knä stöd och jag har insett att träningen har gjort min rygg starkare, skönt.
 
Nu är det dags att fixa lite här innan jag åker och hämtar mina älsklingar pojkar!!

Träningsschema för två veckor!!

Nu är det dags att planera en ny träningsschema för jag har följt en tidning i två veckor och det har gått bra men nu tänker jag satsa på konditionsträning, plankan och squats.
Det innebär att jag ska jogga/powerwalk och jag önskar verkligen att jag kunna ta morgon promenera innan frukost men jag har två barn hemma och jag kan inte för de vaknar olika tider och jag vill inte väcka dem tidigt och tvingar dem att gå ut med mig, det funkar inte så men jag ska gör mitt bästa att jogga/powerwalk på dagen.
 
Mitt mål är att gå ner vikt och sen bygga upp mina muskler för när jag började tränade för tre veckor sen och ätit bra men vågen visar ingenting utan kroppsmått har minskat lite.
Om jag ska vara ärligt så var jag lite besviken och undrade vad har jag gjort fel, jag vill inte bygga upp muskler redan utan gå ner först och sen bygga upp dem.
 
Jag ska jogga och powerwalk varje dag i två veckor och självklart ska jag fortsätta efterråt men jag vill satsa på två veckor först och se hur det funkar.
 
Idag var jag lite deprimerad och allt känns bortkastad men sen tänkte jag, nej den här får inte förstöra min dröm så jag ska fortsätta med det och ge inte upp.
 

Hej lördag!!

 
Det är några mat under vecka som jag har ätit, första var det nyttigt köttfärssås med broccoli, sen lunch åt jag tonfisksallad med fetaost och morot, igår åt jag och älskling extra lyxigt fläskfile med sallad, jättegoda.
 
Igår började jag sortera saker som behöver slänga så jag tänkte att jag kan gå till sopor men jag ångrade mig lite att jag tog med för mycket så det var jätte tungt, jag fick stannar flera gånger på väg dit, haha men bra träning för mig ;-). 
Efter jag har kastat saker i sopor så gick jag till tempo och hämtade min paket och nu har jag en snygg rosa shake flaska som är väldigt praktiskt.
 
Under vecka har jag tränat varje dag från måndag till igår med 1, 2 cirkel, HIIT-träning som jag följde en tidning i två veckor och på söndag är det sista dag, tränar också plankan, sidplankan och squats.
Nu måste jag planerar min träningsschema för nästa vecka och det blir så klart plankan och squats i fortsättning.
 
Nu är jag så väldigt sugen på att träna så jag tänker gör det nu än gör det senare, ni får ha en toppen lördag!!

Min rädsla!!!

Jag vill bli vältränad men enda som jag är lite rädd för att mina bröst kommer försvinner för det kommer gör det och jag har ju redan små bröst, jag skulle inte känna mig kvinnligt om bröst försvinner, det är mest jag är rädd för.
Men nu tänker jag fokusera bara på att nå dit jag vill och sen kan jag avgöra hur jag känner för mina bröst, om jag kommer bli nöjd med det eller inte ;-). 
 
Men nu ser jag fram emot att få fastare kropp och det kan ta månader och år men någon gång i livet kommer jag uppleva det.
 
Nu låter det som att jag är besatt av träning och min kropp, haha, härligt känsla måste jag säga att jag bryr mig hur jag ser ut och det gjorde jag inte förut.
 
Gammal bilder från i fjol våren.