Trötter..

Nu är klockan 05.30, puh vill sova mer hihi..
Jag saknade min gamla schema när jag hade mest ledig men nu har jag fått mer timmar i nov och dec oxå och det känns som jag inte är hemma mycket nu :(.
Men jag ska egentligen inte klaga för P jobbar hårt varje mån-fre kl kvart i sju till fyra, ibland till fem sen hem och renovera fast under vecka tar han oftast paus från renovering, det behöver han för han är snickare och man blir less när man kommer hem och gör samma sak som på jobbet.
Hans jobb är tungt och hårt, man blir imponerade och ärligt skulle jag inte klarar mig att jobba på hans jobb.

Imorgon ska jag till Gbg, om det blir av förstås och träna med fotografering och det är bäst om jag åker bort när P kan jobba ifred med trägolvet som ska fixa.

Ni får ha en toppen dag...
Kram.
#1 - natty

hehe lycka till m fotografering!! :)

#2 - dessi

good luck!