Ibland undrar jag om jag har vänner..

Jag är jätteglad att jag har vänner som står mig nära fast vi inte ses så mycket..
Men det känns som det är mest jag som har smsat och kommentar deras blogg utan få någon tillbaka.
Jo jag har fått ibland kommentarer från mina nära vänner men inte så ofta utan jätte sällan.
Jag kräver inte att de ska skriva någon men som ni förstår att det är alltid kul att få veta vad de tycker för de är mina vänner, så det är jätte tråkigt.
Oftast när jag såg en annan blogg och såg att min vän har skrivit ofta till henne men inte till mig så jag undrade varför skrev hon inte till mig.
Jag pratade inte om en utan några vänner och jag är kanske barnsligt och bortskrämd men det är så jag känner..
Ibland undrar jag om jag är deras vänner..

Jag vill säga en sak om Sara..
HON SKA KOMMA, JIPPIE....
LOVE U...
Ania kommer också :)..
Ja jag har bara gamla bilder på oss, hemskt..
Men nu ska vi skaffa nya bilder och med min älskling kamera..
Jag vill inte vara förväntansfull men det är så svårt och jag är rädd att bli besviken när jag har längtat så mycket  :).
Men jag ska tro på att allt kommer ordnar sig, jo det måste :).
Om det är så på torsdag du verkligt kommer när jag kommer och möta dig i Göteborg så ska jag pussa och krama dig JÄTTEHÅRT..

Imorgon ska jag vara ledig, jätteskönt och sen ska jag bara jobba på tisdag till onsdag sen är jag LEDIG, jippie det är vad jag se fram emot..

Idag har det varit underbart dag tycker jag för vi fick besök av Peters föräldrar vilket gör mig faktiskt glad och de spelade Wii och det var jättekul att se dem spelade..
Wii är verkligt bra för Peter gick ner vikt på grund av Wii och det är sant för jag fick alltid träningsvärk efter det, haha.
Jag tog mesta bowling och golf för det är kul men annars har jag testat boxning, fyfan vad svettigt jag blev..
Tennis är kul också..

Var rädda om era vänskap och det har jag sagt många gånger men vill ändå påminna er :)..

#1 - nea

förstår att du ej vill hoppas för mycket. men skitkul att hon kommer! (& äntligen) hehe... kram!

#2 - sofiaw

det kan finnas olika orsaker. folk kanske vill kommentera när det är något speciellt, då menar de verkligen, än bara skriva ngt bara för att man bör skriva nåt. sen kan det vara olika intresseområde som du har som andra inte har så det kan bli svårt att ge åsikt om :) skriver jag om böcker så förväntar jag mig att bara de som älskar böcker skulle skriva nåt osv... men alla har sina åsikter om vänskap. för mig är det viktigast att de finns oavsett när även om vi inte har tät kontakt. men självklart har alla olika behov. men jag hoppas och tror att du vet innerst inne vilka som är dina vänner. puss

#3 - Pea

Ja, förstår att du inte våga hoppas för mkt men härlig att dina vänner kom! =)



Ja, kan bara säger samma som sofia, däruppe... Alla är olika, en del är beroende av sina vänner medan de andra vet att den har sina vänner...

Jag hoppas samma som sofia att du vet innest inne i dig vilka som är dina vänner... puss

#4 - summer

härligt att dina vänner kom. Kram Sara från mig. :)

Va Peter vikt ner pga Wii. WOW Min make vill ha muskel bröst. Han e min sexig. :P När han får ID leg då start skolan och träna.



pusss

#5 - Åsa

Hej det är jag som brukar kommer å läsa din härligt blogg fast vi inte känner så BRA men jag läst vad du menar jag FÖRSTÅR dig fullständigt hur du känner.. det gör min blogg oxå men jag försöka förstår att det är olika intresserad som nea Pea som sagt... det känner jag samma sak när jag såg andra vän som skriva på annan blogg inte min....



Menn man vet att ALLA har vännen och dom glömma inte ju dig inte mig heller...



Var rädd om dig .... Ha det så bäst // Åsa

#6 - Älvan

jag förstår dig fullständigt. så där kan jag känna också ibland.. jag tror de kan vara omedveten om det alltså att de skriver oftare t någon annan.. det är så tråkigt tycker jag med.. :_(

#7 - Askungen

Men men, du är bara ärlig och var dig själv om dina känslor, och du är mänsklig. Men jag vet inte varför du känner dig så? Jag förstår om att du tycker att det är kul att få kommenterarer? Men får du ofta sms av dina närmaste vänner då är det viktigare? Men att om dom inte skriver mycket i din blogg eller vilka syftade du på? De som är inte dina vänner eller är dina vänner som ska kommentera i din blogg? Några vänner som skriver ofta i andra bloggar? Men det kanske är något till andra sammanahang? Annamaria ger inte ofta avtryck i min blogg. Hon läser min blogg ofta men inte säger något mycket men vi säger mycket i sms eller på msn, men det finns några andra som skriver ofta i min blogg men jag har TUSENTALS läsare i min blogg men dom kommentererar sällan i min blogg, vilket är det trist ibland tycker jag så jag kan förstå dig men det är bara du som ska skriva för dig själv och låt läsare välja dig, ovasett vilken relation du har till de. Det viktigaste är det att du ska känna vilka som är dina sannerliga vänner. Inte för att dom ska uppmärksamma dig helatiden i din blogg? Men ibland ja är det alltid kul! :) Nu kanske de läser hur du kände så dom kanske förbättrar sig? Vem vet? Men annars kanske är de inte egentligen dina riktiga vänner än vad du minst anar nu när du tror själv dom är dina även om dom tolkar dig på ett annat sätt, relationsmässigt?