Ops...

När jag läste min förra inlägget och det kan se ut som jag kräver av mina vänner men det var inte min meningen, jag hoppas bara ni kan förstår att jag tycker det är kul att få veta vad mina vänner tycker.
Jag kan förstår att det jag skriver eller visa bilder är inte precis deras intressen och jag kräver inte att de ska skriva varje gång jag uppdatera ny inlägg.
Förlåt för förra inlägg men jag vill bara ni ska förstå att jag tycker det är bara roligt att få veta ibland av mina vänner..
Men jag får självklart accepterar annars om de inte vill kommentar något och det är helt okej men det är bara från mina tankar.

Det jag skrev om att jag undrar om jag är deras vänner och jag var dumt att säga så och det tar jag tillbaka :)
Men det visar tydligt att jag saknar mina vänner :).

God natt..
#1 - sofiaw

ja, man träffas inte vänner lika mycket som när man bodde i örebro. det är såklart en stor skillnad idag som då ;) snart blir det ju återklass för din del. då får du din dos av gamla vänner. ska bli roligt o ha höra efteråt hur det gick :)

#2 - Askungen

Du är bara mänsklig, du bekände och du känner dig ensam, erkänn det och du saknar den gamla tiden i Örebro ibland, då sågs man mycket och hur ofta och spontant som helst men nu vill du bara ha uppmärksamhet, och kärlek och saknad av dina vänner det är naturligt! Du är lite rädd, tror jag att dom kanske inte känner samma sak för dig? :/ Men men tro på dig själv, och även om dom inte har samma intressen som dina ska inte behöva alltid uppdatera sina ord i din blogg men på ett sätt kan dom väl ändå dela av sina ord till dig för att dom tycker ju om dig som du är då borde dom väl ta lite intresse för dina intressen i ditt liv? :) Annamaria och jag är så pass olika så hon ändå lägger sin tid för att läsa mig och kommentera ibland så gott hon kan!