Bloggtorka..


Just nu känns det bloggtorka när det är så fin väder och då vill man inte sitta framför datorn.
Jamänsan, nu är jag 29 år och i morse fick jag mysigt gosig och puss från älskling..
Han sade han hade tänkt gör frukost till mig på sängen men jag vaknade redan, hihi.
Jag har märks en sak att när det är min födelsedag är det alltid sol, få se hur det blir nästa år.
Idag verka som att det ska bli varmare än igår, skönt och helt perfekt för min dag
Bilden togs igår, ibland kan villa vara positivt när det är våren och sommar, underbart.
Jag vet inte om ni vet men jag har aldrig bott villa i hela mitt liv så en dag frågade Peter mig om det var min dröm att bo villa någon gång i livet så svarade jag ja.
Så sade Peter att han ska uppfylla min dröm och jag trodde inte på honom först.
Men jag blev paff och det blev sann att han köpte ett hus till oss, hihi.

Nu ska jag gå ut och ta en frisk luft..
Ha en underbart dag och vara ute nu..
#1 - Mamma

grattis på födelsedagen!. vi ses nästa vecka. kram

#2 - Pernilla

Mamma:

Tackar så mycket. :)..

Vi ses nästa vecka, kramis

#3 - Miss B

Ännu en gång, stor grattis på födelsedagen ;-)

Hoppas din dag blir riktigt bra, och ja.. det har nästan alltid varit sol på din dag såvitt jag minns :-)

Bloggtorka? Hmm, jag tycker att du skriver så mycket om allt möjligt... puss o kram ;-)

#4 - Anonym

Grattis på födelsedagen!!

Härligt med villa;) Satt ute på altanen och kopplade av i solen. Sköönt! kramm

#5 - Pezze

Grattis på födelsedagen!!! :D

#6 - dessi

GRATTIS på födelsedagen!

#7 - Fia

Grattis på födelsedagen! Perfekt väder idag för dig! Härligt. Kul att Peter köpte hus i smyg, förstår att du blev chockad. Men härligt med hus, jag är glad att vi bor i hus vi med, eller exakt sagt, radhus. :) Härligt för barnen att vara ute hela dagen :) Kram!

#8 - Anonym

Grattis på födelsedagen, njut av vädret idag som du önskat!

kraaam

#9 - Summer

Grattis på födelsedagen.



Kramar

#10 - Suma

Grattis på din födelsedag efter skott:D.. Kramm

#11 - kia

grattis på födelsedagen! ;)