IKEA


Jag är så himla sugen
på att åka till IKEA snart och köper några saker som vi behöver..
Vi får se när vi åker dit och det var längesedan jag var där, det beror på att vi måste åka till Göteborg för det finns inte Ikea här nära hemma hos oss men det ska bygga ikea i Uddevalla men vet inte när det blir klart, har hört 2012, så det är långt kvar dit.

Sitter just nu och kolla på bilder från semester, känns så konstigt att jag har jobbat två veckor nu efter semester och snart tre veckor har gått, så fort.
Dagar gick alldeles för fort så man inte hänger med, lite trist tycker jag.

Snart är det dags dövas dag igen och jag ser fram emot träffa andra som jag inte har sett på länge sen, hoppas det kommer bli en bra helg.
Mitt bästa dövas dag var i Jönköping för tre år sen tror jag och jag hade så jättekul minns jag.
De gjorde bra med olika aktivitet och jag fick brottas med sumo dräkt mot min älskling, jag förlorade självklart, haha, men kul var det.
Det beror på nog att flesta jag kände var så glad humör den helgen då, så det blev en jätte lyckad helg.


På bilden var då när jag, svärfar och älskling åkte båt och fiskade och det var så stillsam kväll, ingen blåste och så.
Jättevackert och det var i Håverud, saknar dit.
#1 - melodie

Har iaf hört att det blir ingen ikea i uddevalla pga underlaget är för dåligt. Vet inte hur de gör nu. :S

#2 - Linda

Tack:). Det där med att tappa tänder- jag har läst nånstans att det betyder att man ska bli rik. Jag hoppas fortfarande;).skratt.

#3 - dessi

kul att du ska också till dövas dag i örebro, ska också dit. då kommer vi säkert att ses! :) pi längesen man träffade dig sist, när var det? :S

kram!

#4 - Pernilla

Dessi:

Jaa det ska bli kul att vara med dövas dag :)..

Ska du också dit, vad roligt.

Ja det var jättelängesedan vi sågs tror jag, hmm kanske sist sigmark, vad det heter nu, hmm. Jag minns jag var på förfest hos Cissi och du fanns där också om jag minns rätt :), det var sigmark då..

Hoppas få träffa dig då :).

Kraamm..