Sovrum!!

Nästa år ska vi nog köpa en ny större säng för vi har 160 nu och vill ha 180 för vi har märkt att det började bli trångt för oss, hihi.
Märkligt att det var inte så förut men plötsligt är det trång nu, hmm..

Men iallafall så vill jag ha såna sängar men det ska vara vit och jag tror mer på andra bilden, gillar den för det är lättare att bädda då och det finns vit färg också.


Jag får även bestämma hur våra sovrum ska se ut och jag har bestämt hur det ska se ut men när jag ser tapet på andra bild fondvägg är jättesnygg tycker jag.
Fast jag vill helst titta på olika tapet för det finns kanske några ännu bättre men våra sovrum ska bli en romantiskt stil.

Men att renovera sovrum blir kanske i hösten eller 2011 våren men jag hoppas på hösten.

Vi önskar er Gott Nytt År...
#1 - Cami

det är kanske nog du är gravid så blir det trångt :D eller ni blir van att ta stor plats själv :D till höger är det snyggt tycker jag.



Gott Nytt År



kram

#2 - natty

spännande!! hur gick med toa, ett tag sen du skrev nåt om toaletten nu..:) puss