Ny skjorta klänningen.



I måndags köpte jag ny skjorta klänning och jag tycker mycket om den för jag känner mig sockersöt, hihi.

Nu är det dags att jobba igen mennnnn på fredag ska jag och Peter äntligen åka till tatuering och träffa en engelsman och han ska ta bild på min gamla tatuering och rita motiv.
Jag vet att det är inte så speciellt men jag tycker det lät spännande att träffa en som kommer från England och Peter ska prata engelska med honom.
Jag ska stenkoll på honom om han är verkligt bra och jag tycker det är viktig att jag kan lita på honom, jag är kanske för hård men jag måste tänker på mitt eget bästa och det är ju min kropp som gäller :).
Men det kommer säker gå bra bara om vi båda är ärliga mot varandra.
Det blir svindyrt för jag har hört att färg tatuering är dyrare men det är värd ändå.

Nu har jag funderat på att köpa mini-data typ notebook data men det får vänta lite eftersom jag ska tatuera mig och det blir svindyrt.

Nej nu ska jag kolla läget innan jag åker iväg till jobbet..
Skriv snart..
#1 - Madzia

Är en söt klänning :)



Spännande! Ska bli kul o läsa sen om hur de gått osv me tatuering och engelskmannen! :)

Tycker du har rätt att ha koll och vara lite hård som du precis skriver att det är ju din kropp + kommer ju typ för alltid finnas kvar :)



#2 - sess

ja, det är det. ljubljana är en fin stad, staden jag tycker mycket om :) söt klänning du har på bilden, förresten :)



kram!

#3 - Fia

Snygg skjortklänning! vill oxå ha, har provat ngr men de passade inte mig :( Får leta vidare :) Gillar sådana lösa tröjor. :) Lycka till med tatueringen! KRAM

#4 - Pea

Sött klänning!!...=)



Ja, bra att du håller honom vid koll!.. Eftersom tatueringen sitter hela livet o det får du ha det hela liv så det är bra att du är noga med o kolla hur han är.. det skulle jag ha gjorde...:)

kram på dig!

#5 - dessi

ja, du är pi sockersöt! :) festar inte lika mycket som förut, det blir så när man blir äldre. jag hellre dircker vin hemma med några vänner o har mysigt ihop ex spela spel o snacka hela kvällen..

#6 - Pernilla

Fia: Jag har också svårt att passa skjortklänning för det passar inte mig och det såg alltid lustigt ut. Men nu äntligen har jag hittat och den är min första skjortklänning. Hihi. Kram

#7 - sofiaw

du är så söt!

#8 - natty

söt du är! :)



klart ska du vara stenhårt när det gäller tatuering för det kommer ju vara på dig hela livet :)

puss

#9 - sess

ja, jag hoppas verkligen att det ska gå bra. :)

snart är det två dagar kvar :)



kram! trevlig helg!

#10 - merlyn

naw, vad fin den var! :D kram