Go morgon..

Jag sov jättebra i natt, så himla skönt..
Var inne och kollade på www.hm.se och såg skor flip-flop som jag har precis samma och jag köpte det i fjol på H&M affären, det är en jätteskönt skor så jag har köpt fler men med olika färg.
Bra att ha fler såifall någon går sönder och det kostar bara 49.50 kr..
Jag har brun här hemma som jag köpte ifjol så jag har beställt svart och korall :)..

Bilder lånad av H&M..


Jag är himla förälskade i min pojkväns håret, han klippte sig i fredags och det blev så jättefin och snyggt :).
Älskar dig himla så mycket och du är mitt allt..
Jag gör allt för dig för du har vunnit hela mitt
hjärta och jag är så lyckligt när jag är med
dig..
Vi har upplevt mycket tillsammans under våra
5 år och 9 månader och snart är det 5 år och
10 månader.
Du är den enda som är bästa som har hänt
mig och världens bästa pojkvän/fästman..

Pusspuss älskar dig mycket..


#1 - natty

kanske berodde det på att du blev avslappnad av badet. så du sov bättre :)



ja peter har fint hår. ;)

snart 6 år!! tiden går fort då man har kul. fast man kanske inte hade kul precis hela tiden förstås ;)



snygga flipflop, förresten! puss

#2 - Melodie

Sv: Fasen oxå att jag missade det. Aja sånt händer får kolla om det kommer nån repris. ;)

#3 - Alshammar - Style As Lifestyle

Håller med om harr håret var snyggt:)

#4 - Alshammar - Style As Lifestyle

att skulle det stå inte harr

tack föresten!

#5 - Fia

Härligt att vara kär! :) Snygg frisyr han har nu :)



skulle oxå vilja ha flip flop sandaler, bra och ha hemma eller ngt :)

Kram!