Oroligt mage...


Bild togs igår kväll, härligt bild tycker jag..

I natt var det inte min dag för jag kunde inte riktig sova för jag var oroligt över något jag inte vet vad..
Det är så jobbigt..
Nu är jag så sugen på att åka utomlands och slappna av bara, bort från Sverige..
För på sistone har jag sovit dåligt men inte varje dag utan ganska ofta..
Det är så många jag vill göra, gå på spa, resa, fotografera en vacker plats som inte finns någon stress och allt som är avslappning..

Har ni någon tips hur man kan kopplar av, bort med stress, oroligt mage och tänker mycket..
Det är jobbigt också att det är alltid pengar som handlar om, betalar så mycket för spa och o.s.v, har ni några tips hur man kan gör egen lilla spa hemma?
Hur kan man gör egen ansiktemask, nåt bra recept?


Jag har ny design och om ni inte kan se så tryck F5 :)..
#1 - Linba

Försök inte tänka för mycket precis innan du lägger dig, då går hjärnan på hög varv. Det stressar upp en..

Ta en dag i taget, oroa dig inte för mycket. För det mesta går lösa..Göra avslappningsövningar..Ta promenader utan att fundera eller tänka på något..Tänk här och nu - inget annat.

Gillar dina fina bilder, du är duktig på ta bilder, jag har precis också fått en systemkamera i födelsedagspresent och försöker lära mig :)

Kramar

#2 - Fia

Fin header du har nu! :)

Jobbigt och vara orolig, vet hur det är. Men som Linba skrev, så ska man inte ligga och fundera på tråkiga saker. Man ska bara ligga och försöka sova. Jaa, jag har oxå ont i magen idag. konstigt. Men hoppas det går över för oss snart. :)

Ha det så skönt ute nu, för nu börjar våren komma tror jag :)

kram!

#3 - Fia

hehe, ja det var fullt hus här hela helgen, kul var det men alltid skönt när det är över :)



Hihi, ja headern är jättefin så hoppas du vill ha kvar den länge :)

KRAMM!

#4 - Tanja L

Snygg design , nu tycker jag du ska allt bita ihop o behålla den än så länge det går ! :)

#5 - Alshammar - Style As Lifestyle

jättevacker!

sv: haha ok så är det ibland, jag har 8 år kvar:)

tack så mkt

#6 - Askungen

Hjärnstress. Du får problem med avslappning på grund av att du inte kan sova riktigt bra, nu när du ligger i sängen blir du orolig för att du inte kan få sova i sinnesro utan att vara i upp i högt varv? Det är normalt, men försök undvika sådana fällor där du hamnar i med tankestress, försök tröttna ut dig rejält. Läs böcker. Läs tråkiga böcker. Massage? Spikmatta gör underverk också för sömnbrist och avslappning.