Jag kan vara hopplös ibland!!

Att jag kan förklarade dåligt.

Där jag skrev förra inlägget om blå och rosa färg..
Jag menade egentligen att jag tänker inte köpa t.ex en kjol när vi inte vet vilka könet och när vårt lilla hjärta är född och det visa att det är en pojke så kan han inte ha kjol.
Det är så jag menade att jag tänker inte köpa kläder som är till en pojke eller till en flicka.

Annars tycker jag att det finns snygga rosa skjorta till pojkar och blå till flickor.

Hoppas att jag har förklarade bättre nu ,hihi.

Natti natti
#1 - natty

hehe jag förstod dig hur du menade förra inlägget.. men bra hyff ändå för det finns ju alltid någon som kan tolka fel, eller vill inte förstår hur du menar. fniss!

ja det är alltid bäst att köpa neturalt, eller unisex kläder som både kön kan ha :).. puss

#2 - Charlotta D

ja, det låter bättre nu när du har förklarat om...

Håller med dig iallafall. köp bara dessa kläder du vill ha, men kjol kan vänta tills du har fött. :D

Grattis! :D

#3 - sofiaw

hehe, det var inte min mening att få dig bli osäker. jag tänkte inte på kjol och sånt. men då hajar jag ;) puss