Renovering pågår..


Just nu håller han på med att fixa fönster för att minska bredd fönster för vi tycker att gamla fönster är för stora.
Så vi ska ha mindre bredd men längd ska vara samma.
Jag vet att jag stavar fel men jag är så dåligt på att förklarar när det gäller matte och så, bredd och längd, öh..
men hoppas jag har skrivit rätt.
Annars rättar jag till sen.

Spännande det ska bli..

Förresten så stannar jag hemma idag från jobbet för jag mår inte så bra idag men ska till jobbet imorgon iallafall.
Så idag har jag bara vilat och försökte äta.

Ja nu tänker jag gå från datorn och kolla på Peter hur han jobba för jag har aldrig sett hur han jobba i hans jobb och tycker det är spännande att se vad han är duktigt på.

Ni får ha det så bra.
Kraamm
#1 - Cami

spännande att se sen när de är klar..



krya på dig



kram

#2 - Jasmine

Hej! Oj, det var inte kul att må inte bra MEN tur det är inget allvar! KUl att se hur och vad din peter jobbar, samma här, jag brukar tittar på när min sambon målar eller något som inom hans jobb:)ma får passa på, inte ofta se sin eget sambo eller pojkvän gör på jobbet eller hur? Hoppas det blir jättefint, får jag väl komma förbi nån gång när det är klar:) Kram

#3 - pernilla

Heej!

En tips att kolla på www.styleroom.se =) mkt om inredning m.m allt :) kolla andra hur dom har smak och sånt :)

#4 - Fia

Jobbigt och inte må bra, men du får krya på dej! Tur att Peter är hemma, så att du inte behöver känna dej riktigt ensam. :) Vi skulle behöva nya fönster härhemma, det drar in kall luft nu under hösten-vintern. suck, men vi får fixa det nästa år eller ngt :)

KRAM!

#5 - M

Det ska bli spännande att se nytt badrum. Kram

#6 - natty

blir spännande och se sen hur allt ser ut då det e klar! :)

skickar länken till dig via msn nu ;)



puss

#7 - Linda

Jag och Helen åkte förbi frändefors i söndags när vi åkte från Sälen. Vi hade ingen chans att stanna och hälsa på:(. Vi sträckte på våra halsar och försökte se om vi kunde se eran hus;).



Skönt att ha en snickare hemma;).

#8 - Emelie

du behöver inte oroa dig om vi förstår dig eller inte. men det gör jag :) hehe. :) åh, att renovera badrummet... det vill jag också härhemma, hos föräldrar men de tycker inte det är så viktigt. skit på dem ;)