Vecka 40!!!

Nu är jag vecka 40 och har 6 dagar kvar till beräknad förlossning, spännande och vi får se när hjärtat vill komma ut till världen.
H*n kanske trivs så bra i min mage och vill inte komma ut utan stannar några veckor till, hihi.

Jag är såå suuurrr på posten för jag har inte fått paket än suucckk, dumma posten!!!
Men det får jag väl accepterar och vänta, hoppas verkligt att det kommer imorgon då för jag vill kunna ha kamera innan förlossning och jag vill också lära känna kamera innan och hur det funkar.

Ja nog om kameran.

Nu måste jag åka till tempo och handla lite mat.

Skriv snart..
#1 - Mirre

Tackar tackar =D, vad var det för kamera nu igen?

Kram

#2 - Mirre

Just så var det, förstår att du är ivrig =D. vart beställde du ifrån? Vilken tid det tog? jag fick min bara en dag efter =D

kram