Hörcentralen idag!!

Idag ska jag till hörcentralen och ska kanske få hörapparter idag, få se :).
Det ska bli spännande..

Igår slutade jag kl 08.00 på morgon från jobbet och så bestämde jag mig att kolla runt i stan och letade efter kläder till Peter och mig inför 30 års kalas.
Jag har hittat en söt tröja åt mig som syns mage och jag följde några av er råd men nu måste jag letar efter örhänge som jag är dåligt på det, använder ju inte mycket örhänge..

Men det löser sig nog..


I natt vaknade jag tre gånger för att kissa, usch och sen fjärde gång vaknade jag för att jag hade ont i höften så jag gick runt lite stund och lade mig igen.
Igår var hjärtat jätte lugn i min mage fast jag kände att hjärtat finns men i onsdags kväll var hjärtat otroligt vildare för h*n skrämde mig hela tiden när h*n sparkade vilt och jag läste tidningen då så plötsligt sparkade h*n vilt men jättekul känsla.

Ni som ser på bilden var jag i nya badrum och det är snart snart färdigt..
Lännggggtttaarrr.. :)..

Här ska ni få se på bilder i badrum och det är bara klicka på bilder.






När allt är färdigt så ska vi ha stor städa i badrum, alltså dammsuga, damma, torka och jaa allt så det blir rent :).
Ni som inte vet vad nr 4 bild var, det är en radio och musik som Peter vill ha i badrum haha lite onödigt men det är helt okej.

Det fattas bara toastol, spotlampor och kranen som ska fixa fast det kanske finns mer som fattas som jag inte vet vad.
Men snart snart är det klart.. :).

Nää nu ska jag gå och fixa i köket.
Skriv snart...
#1 - Charlotta D

Jättesnyggt badrum! :D Ni två har bra smak!

#2 - 24 år och snart pappa

vi får fundera lite på killnamn, vi har ju fått en hel del av läsarna om jag säger så :) finns i "frågor & svar". Du har också en fin mage.

#3 - Ira

SKITSNYGGA lampor ni skaffat till badrummet, vad fint det kommer bli när det är färdigt..

#4 - Pernilla

Charlotta D:

Tack :) och det blir ännu mer spännande när det är färdigt :).

#5 - Linda

Vad fint det blir:). Stort ju, min och Helens badrum i den nya lägenheten är pytteliten:(.

#6 - summer

WOW snyggt badrum! :)

#7 - J.E

Fint badrum! Kul att se när det bli färdigt. Tänker ni kolla med 3/4D bilder av bebisen? Jag vill prova den när jag blir gravid igen. :)

#8 - E

Ser att ni har gjort en bra jobb med badrummet, snart färdigt ser jag...



Ang, hörapparat, hoppas det fungerar för dig, så man får uppleva att höra babyns skrik, skratt m.m.



Lycka till!



Kram

#9 - E

Köpte ni handfatet från IKEA?

För jag tyckte den liknade en jag såg igår på IKEA...



Kram

#10 - Askungen

Jättesnyggt !

#11 - Fia

Vad snyggt det blev, ska bli kul sen och se när rummet är klart. :) trevlig helg! kram

#12 - natty

vad fint det är i toalett!! förstår att ni kommer älska där!! ;)



du är sååååå fin, härligt mage!! :) puss

#13 - Jasmine

vilken snygg badrummet! men ska blir ännu finare när allt är färdigt:) särskilt lampor vid speglar, snyggt, vart köpte ni? Oj magen stor:) stackars dig som fick vaknat i natten men sånt med graviditet eller hur?den nya badrum är mycket bättre än förut tycker jag:) Hälsa peter att han är duktig på det,har varit han som arg snickare?hahha:) Kram på dig

#14 - Piggelin

Åh jättesyggt!..Smart där med handfatet!..Varifrån?

kram!

#15 - AnnaPanna

Supersnyggt ju hos er, myspysa helg

#16 - Annika

Fint :)

Kul se när det blir klart!



#17 - Fia

Ja, tyvärr.. Men tur så mådde han bättre på kvällen att han orkade äta lite gott och busa med Hugo. :) Hoppas ännu bättre imorgon.

ja, pajen är såå god! en av mina favoritpajer. :)

Hoppas det har gått bra idag.

Kram!

#18 - Anonym

Ännu en till som tycker som de andra! Så häftig ni har med nya badrummet!!

Måste få komma och se rummet en dag!

Kram!

#19 - Åsa

WOOW... snygg och häftigt badrum... så det blir spännande till slut när alla är farligt ... ha det så bäst

#20 - Felicia

Vilken fin och härlig mage du har! Hela du strålar ju :)



Och vilket snyggt badrum ni får nu, riktigt snyggt. Ett sådant badrum kan man tänka sig ha också men tyvärr bor vi i ett radhus som är hyresrätt så vi får inte renovera efter vår smak. Nåja ja, man ska ju vara nöjd med det man har ;)



Kram

#21 - Suma

Vad så jätte fint badrum oj..

Fint mage..

Kramar

#22 - Anna Sofia

Hejhej. Badrummet blev verkligen jättefint och snyggt.

Fin mage du har också. Jag tror inte jag hade fotograferat mig. Synd.



Ha det bra, du visar så fina bilder..

#23 - Alexandra, KAKHUSET ♥

Jäklar va snyggt! :) ♥

#24 - Pernilla

E:

Ja det stämmer att vi köpte det i IKEA, vi var ju IKEA ganska nyss :D..

Vi hade först inte tänkt oss att köpa det för vi hade bestämt att köpa vit men vi blev förtjust i det o köpte det istället :)..



Kram.