Jag körde!

Förra vecka var vi i Håverud och hälsade hos Peters föräldrars husvagn och åt middag och när vi åkte hem så körde jag hem men jag var väldigt trött och somnade nästan, det kanske märks när man se på bild på mig för jag var riktigt trött.
Vi fick stannade på en bensin station så jag kunde få dricka vatten och pigga upp mig.

Inte bra att köra bil när man är riktigt TRÖTT.



Jag hade inte tid att köpa solskydd krämer eller så glömde jag lätt bort att köpa, så irriterade och jag har solskadad och det fick jag för några år sen men det får jag skylla mig själv för jag var slarvigt med solskydd kräm när jag var ung.
Jag funderar på att göra behandling mot solskadad pigmentfläckar på ansikte för det stör mig men vi får se för det kostar ju, hmm..

Jaa snart är det dags för begravning och jag vet inte vad jag känner för det just nu men jag vet att det kommer bli en sorgligt begravning.

Det kommer bli mycket med känslor och annat på fredag vilket jag inte ser fram emot det!
#1 - Fia

vad fin du är! :)

Jaa, man har varit ung och dum någon gång, men nu har man lärt sig läxan... jag brände mig en del förut oxå.. :/



Alltid jobbigt med begravningar... men tänk goda minnen ni haft tillsammans.

Ha det bra. kramkram!

#2 - Fia

jag kanske läste fel :S Jag menade så klart att hoppas att det bara var ett tillfällighet att han inte ville bli buren förut. ;)

Ja, man ska börja försiktigt och korta stunder sen kommer det gå bra att bära honom, svårt när man vill så gärna bära hela tiden. :)

Ja, glassen var god, men den smälte snabbt. suck.. hehe krammm!

#3 - natty

fin bild på dig m fräknar tycker jag :)



begravning är aldrig kul men det kommer säkert bli fin samtidigt för man brukar prata om fina minnen om personen som gick bort. de kommer säkert prata om olika minnen om farfar.



krama om!