Nu är vi hemma från Håverud!

Maten vi åt på restaurang i Håverud är SÅ GODA och godaste lax jag har nånsin ätit, det var sommar potatis, romsås, sallad och lax, mmuummmss..
Priset på maten var inte så billigt men vi gör det sällan så varför inte njuta ibland någon gång.

Antons farfar passade Anton när jag och Peter gick ut till restaurang och hade mysigt men vi kunde inte sluta tänker på Anton, så när vi har ätit klart så gick vi hem.
Antons farfar var jätteglad att få passade Anton i några timmar och sade att Anton har varit jättesnällt och lugn.

Det har varit mysigt i håverud i några dagar och nu är vi hemma igen och vi vet inte vad som kommer att hända under vecka för vi har inte planerat det än.
Nästa helg kommer mina föräldrar hit och sova över så det ska bli roligt och om två veckor ska jag vara på begravning.

Förresten så har jag en ny mobil som jag är ovan men nöjd :)..

Skriv snart!!
#1 - natty

maten ser pi god ut!! :D

låter en riktig mysig kväll ni hade, bra att anton fick det bra hos sin farfar :)

puss

#2 - Fia

Hej! Tack, det var härligt i sommarstugan. :)

Nu har jag redan varit i Sthlm, var där i torsdags..



Ni verkar ha haft det härligt! underbara bilder. :)



kramm!!

#3 - selin

hi men tackar! ;)



ang bloggdesignen, man tackar åt det också :p



mysigt att ni satt ute och åt god mat - vara ifrån anton en stund , men kan tänka mig att det är jobbigt för alla mammor i början att vara ifrån barnet en stund, heh :)



kram

#4 - Mirre

Ohh snygg mobil =D, skönt att gå ut och äta lite för er själva, behöver ni kan jag tro =D



Såg gutt ut

kram