Nu är vi på camping plats i Håverud!

Det är mysigt att vara här, har alltid tycker om att vara här och nu har vi Anton här för första gång.

Nu vilar Peter och Anton medan jag ligger och sola men just nu vill jag skriva nåt i blogg, passa på när mina älsklingar ligger och sova, hihi.


Hoppas att ni har haft bra igår?

Det hade vi och jag kommer att visa bilder senare :).


Önskar er en trevlig lördag!

#1 - natty

fina bilder fråna andra inläggen, men har du förlänga ditt hår?? :D



ser alltid fram emot att se flera/nya bilder!! puss

#2 - Mirre - Fotande Hundtoka

Fiiint och mysigt ni har det =D

kramar

#3 - Miss Borén

Kul o snacka m dig i webcam :)

Vad sööt Anton var när han sov!!

Ps, jag kan inte sluta le :)

Puss o kram

#4 - Suma

Vad så härligt där med husvagn och fint väder där i helg..

Har du trevlig den midsommar?

vi har det trevligt den midsommar och det lugn..

Vi och min familjen..

Vad så kul att Anton första gång där..

Kramm

#5 - Fia

Härligt med semester för er! :) passa på och sola du! :)



Ja, maten var såå god! Jaa, det är toppen att vi fortf. är nära vänner så länge och jag hoppas att vi kommer vara det så länge vi lever! :)



krammmm!!

#6 - Mirre - Fotande Hundtoka

Hoppas att ni har det bra

kramar

#7 - Mirre - en dalkullas vardag

Jättefiiin header igen =D

kramar

#8 - Lilla My

Gud vilken fin header du har på siten.

Har du gjort den själv?