Blev utmanad av Josefin -Beautiful blogger-

Berätta 7 intressanta saker om dig själv och dela ut den till 7 bloggare:

- Jag måste alltid kolla spisen 2-3 gånger innan jag åker iväg

- Gråter alltid när det är sorg på tecknad film

- Är nagelbitare trots jag har försökt sluta men jag har bättra mig lite i alla fall

- Är tokigt i levande ljus, har 51 st som Peter fick tvinga släcka men inte alltid 51 st utan kanske 30 st

- Jag kan inte bestämma mig vad jag vill egentligen ha så jag låter oftast få Peter att bestämma för annars kommer det ta så lång tid förrän jag kan bestämma mig.

- Tittar alltid på våra bästa år serien

- Är en taco tokig

→ Jag utmanar Fia, Natty, Sofia.W., Sofia.L., Sara, Selin, Annay
#1 - natty

puh! att jag blev utmanad, det visste jag. det är svårt. men jag ska försöka ;)



från förra inlägget. gud vilka härliga bilder på anton. är han en busfrö eller är han en lugn pojke? :)



miss u puss

#2 - Mirre

Hejsan, allt bara bra här =D.



Ah jag är också toookig i ljus samt vill också kolla så spis och kaffebryggare är avstängt =D.



Kollade på Vårs bästa år förr =D, så det är roligt att det håller på än =D, håller Sami på än och krånglar =D, haha



kramar

#3 - Fia

hehehe.. kul och läsa om dig! jag har oxå massor med levande ljus härhemma, och ofta är det Nicklas som får släcka dem pga han lägger sej sist. :D de är mysiga men jobbiga att tända upp mååånga. :)

ska försöka komma på 7 saker om mig. hmmhmm :)

kramm!

#4 - Josefin -Happy Days-

Roligt att läsa dina svar. :-)



Jag är likadan med spisen, o locktången med. O känslig jag med o gråter för allt o inget o absolut till barnfilmer, haha...



Kram på dig!

#5 - Mamma till William

Godmorgon..Fina bilder på dig.Ha en skön dag.kram

#6 - sofiaw

ska försöka komma i håg att fixa din utmaning snart! :)