Imorgon gäller det!

Jag brukar inte vara nervös inför frisör men det beror på att jag vet inte hur ska jag säga till henne när jag själv inte vet vad jag vill ha.
Jag har surfade och letat efter olika frisör men svårt..

Jag måste även tänker på att jag är inte precis snäll mot mitt hår och jag klarar inte att ha kortare lugg för då använder jag hårnål direkt så inte idé att ha kortare lugg och jag har ingen bra fantasi att gör snygg håret utan jag gör alltid samma tråkigt hår.
Så det är svårt vad jag egentligen vill ha och bäst för mig.

Jag är bara trött på att alltid klippa samma sak men tyvärr verkar att det kom hända så för jag är en riktigt fegis, hihi.
Hon som ska klippa mig är Peters kusin och hon jobbar även i Stockholm och här i Vänersborg och jag tror det är hennes företag som ligger i Sthlm och hon är även delägare här i Vänersborg.
Vi får se om jag kommer bli nöjd för det är första gång för mig att klippa hos henne.

Jag får även inte glömma att jag har sagt förut att jag ska kanske klippa kortare när jag är 30 år och nu är jag faktiskt 30 år och kanske dags för mig att förändra mig än vad jag brukade göra.
Nää jag kan inte säga det här för jag litar inte på mig själv och jag ändra mig jämt.

Det är bättre att ni får vänta och se vad det kom bli :).

#1 - A

börja med nr 3 tycker jag!!

#2 - Älvan

Kom ihåg att håret växer ALLTID ut igen så jag tycker livet är för kort att vara feg. Sugen på förändring så DO IT!



Kolla på mig jag kapade av kanske halv meter hår och jag gillar men klart jag saknar mitt långa hår, lösningar finns extensions eller tålamod o låta det växa ut. ;)

#3 - Josefin -Happy Days-

Vad roligt att få bli fin i håret, det kommer säkert bli jättebra o jag hoppas du blir nöjd! Men jag vet hur svårt det kan vara o hitta en bra frisör som förstår en, hur man vill ha det osv. Jag är så glad att jag efter många års letande fann min, hon är bäst! :)



Får man se resultatet sen? ;-)

#4 - Mirre

Jättesnyggt att klippa av det lite, man ska väga testa ibland, det växer ju ut också. jag hade alltid långt hår och till slut vågade jag kapa av det. Ångra det inte, kommer inte spara det till så långt igen, insåg att mitt ansikte kom fram mera i kortare



Kramar

#5 - natty

du blev fiiin! hoppad du sätter in flera bilder härinne snart!! :) puss