Hej alla!

Jag hoppas att ni har haft bra under helg för det hade vi men tiden gick alldeles för fort så helgen tog slut redan, lite trist men...

Jag kommer alltid älskar Jönköping stad och när jag kommer dit så kände jag mig hemma, min älskling stad.
Men jag älskar även att vara här, vårt hus.
I lördags var jag och Peter på grekisk restaurang som heter Pallas Atena och det är vårt favorit restaurang och vi tog buffe, jättegott men vi orkade inte äta efterrätt.
Det har varit jätte mysigt och vi behövde inte tänker på nåt fast vi kunde inte låta bli att pratade om Anton, hihi och vi saknade honom redan trots vi var bara borta ca två timmar.
När vi kom hem så fick Anton massor pussade från oss två och han var lite irriterade, haha.

Men det har varit mysigt helg trots kort helg men mysigt ändå.

Igår var vi på IKEA och ååå vad jag vill så gärna ha alla men det går inte.
Men det blev bra köp och vi var nöjda.
Ja det var det som hände i helgen.

Igår har jag testade fram olika ramar på golvet som jag ska ha på vägg sen och det blir nog som på bilden men jag ska fortsätta och testa fram olika tills jag hittar det jag vill ha men jag tror jag vill ha som på bilden.


















Förresten var jag tvungen avbokade hos frisör på onsdag p.g.a fick förhinder men har bokat en ny tid och det blir 27 oktober.
#1 - Mirre en hundtokig dalkulla

Låter som en toppenhelg

kramar