Bokning inför 3D/4D ultraljudundersökning

Nu har jag bokat ultraljud undersökning i Göteborg 3D/4D och då får jag hoppas att det kommer hända och att under graviditet kommer gå bra men vi får se.

Jag bokade tidigt för annars är det alltid fullbokat redan och varför gjorde jag inte också när jag väntade Anton för det berodde på att vi hade ingen behov av det men nu känner jag mig att jag vill gör det för om det kommer gå bra under graviditet så är det min sista, tror jag i alla fall, hihi men det ska vara sista gång och då vill jag prova ultraljud 3D/4D, för jag är nyfiken.

 

Jag vill och hoppas att min mamma vill vara med för hon har aldrig upplevt ultraljud eller har aldrig sett det förut så det skulle vara roligt för henne att vara med och svärmor får vara med också om hon vill förstås, Peter måste även vara med och det har jag bestämt mig, fniss.

Fast jag vet inte om det finns max antal som får vara med ultraljud för det kanske inte får vara så många folk, hmm.

Jag kan alltid fråga dem hur många personer får vara med ultraljud och jag vet iallafall att under 7 år får inte vara med så Anton får inte vara med men det är ändå inte idé att låta Anton följa med för han kommer inte förstår riktigt, hihi.

 

Det är lite synd att det finns inte såna i vårt kommun här utan det måste vara i Göteborg men ja det är bara åka dit om man vill göra det.

 

Nu ska jag packa lite inför jobbet.

Ha en bra dag ni alla, kraam

#1 - Therese holm karlsson

Spännande...kommer ni vilja veta om kön eller överrasking, berätta hur det har gått sen, nyfiken smile kramm

#2 - dessi

Jag har gjort oxå 4d ultraljudundersökning då jag var i v 33. Otroligt härlig upplevelse o min mamma var också med eftersom hon tog med oss dit utan vi visste nåt. En överaskningspresent. Edward o tolken var oxå med. Jag ska göra det igen sen när jag väntar andra barn. :) Kram

#3 - suma

Vad kul och se spännande sen när du har varit där.. Blir kul berätta hur varit där sen.. Kram

#4 - Pernilla

blir spännande o se om bebisen kommer på utsatt datum. tuva var beräknad att komma den 23 januari men hon hade bråttom o kom den 8 januari istället. busunge. saknar er o vilket snyggt golv förresten. AVUNDSJUK!!!!!!

#5 - Pernilla

Du syrran, du låna mammas data ser jag för det stod min namn kvar när jag var hos mamma o låna data. Haha. Jaa få se om bebis vill komma tidigare eller senare. :-). ja är nöjd med.golvet. Jättenöjd. :-). Kramar Pernilla

#6 - suma

Hej..

Jag tycker konstig att stå pernilla namn och sen stå om tuva och avundsjuk sen jag känner igen namn tuva då jag förstår att det din syster som skrev och inte du. Hur mår du och din mage och söt Anton?

Allt är bra med oss utan mig och jag känner lite sjuk men hoppas inte blir allvar sjuk..

Kram

#7 - Pernilla

Dessi:

å så kul att din mamma överraskade er med att ge present ultraljud 3D/4D, vilken bra present. :-). Tog ni reda på kön eller vill ni inte? Jag vet man kan fixa så inte se vilka kön. :-). Men denna gång vill jag ta reda på kön om det går förstås:-).

Krammm

#8 - Pernilla

Therese Holm:

Ja jag vill ta reda på kön denna gången om det går förstås för det kan ibland inte går att se för bebis kan hålla ben ihop så man inte kan se. Hihi. Krama

#9 - Pernilla

Suma:

Jo tack jag mår bra och bebis i mage mår väl bra tror jag i alla fall :D.

Anton har det bra o trivs på förskolan :).



Å inte kul att vara sjuk, hoppas det blir kort stund bara sen frisk igen :).

Du får krya på dig.

Kram

#10 - Therese holm karlsson

Ja jag förstår. Likadan med,mig när jag väntade andra barn så vi ville veta kön ovasett bara friska samt det är bara roligt vad bldv föe kön..svårt att veta om bebisen ville visa eller gömma under UL...

#11 - natty

SPÄNNANDE!!!!!!!! :) <3

#12 - dessi

nej vi ville ej veta vilken kön det blev.dom såg till att vi ej fick reda på den o det lyckades. :) sen andra barn får det bli oxå överaskning igen. kram