Fotkräm



Nu har jag köpt fotkräm som jag hoppas att det funkar för jag har väldigt torra fötter, det känns inte skönt så letade jag efter en bra kräm mot fötter och fick tips om Epoch och nu har jag testat det i två dagar.
Få se om det är bra för det är dyrt men produkten är riktigt dryg så det är prisvärd ändå när man behöver bara ta så lite och det räcker.
Nu hoppas jag bara att det funkar men det känns redan nu att min fötter har blivit lite mjukare än förut.
#1 - Linba

Jag har också väldigt torra fötter. Var köpte du din fotkräm? Kanske ska jag testa det också :-) Kram

#2 - Pernilla

Linba:

Jag beställde hos http://www.nsedreams.com/pwp/productInfo.do?pwpID=SE1012075&prodId=97101220&textCacheLocale=sv_SE

Jag använder två gånger per dag, morgon och kväll.

Nu ska jag bara vänta o se om det funkar så kan jag tala om sen om det är verkligt bra. :-). Kram

#3 - Marie

Ohh hoppas att den hjälper, inte så skönt med torra fötter, man blir så ömm, jag kan okså va så emellanåt