Julafton


Jag kommer att blogga senare eller nån dag om hur det har gått och allt möjligt ;-).
Just nu känner jag mig trött så det är bättre att bara visa bilder just nu.
Men vill säga till er som önskade oss god jul, hann inte svara alla men vi önskar er god fortsättning, kram på er.
Hoppas att ni har haft underbart helg..
#1 - Sofia W

Mysiga bilder!:) Anton har verkligen växt till sig!

Haha, jag har också varit dålig på att hlra av mig och önska God Jul, sen har mobilen inte varit så bra heller.



Men jag tror att alla tänker det innerst inne, att alla önskar varandar God Jul ändå ;)



Vila upp dig nu så du orkar med allt sen :) Puss

#2 - natty

hörliga bilder! söta anton!! blev han ej rädd för jultomte? :)

puss

#3 - Fanny

Vad kul med en fin cykel :)! Fina bilder från er jul.

#4 - Marie

Ohh vilken härlig jul ni haft och ha nu en underbar nyår



kramar

#5 - Pea Norberg

sött bilderna!....:)

#6 - Pernilla

Pea Norberg:

Taack :D..