Sikhall



Idag var vi på sikhall och Anton fick bada så jag passa på att ta bilder för det var evigt sen jag gjorde och jag har glömt mycket, känns inte bra.
Flesta bilder var suddigt och jag vet inte vad jag har gjort fel, känns så frustrerade och det beror förstås på att jag har inte använt kameran så mycket på sistone så jag har glömt mycket.
Jag måste plugga igen hur det funkar egentligen med bländare, o.s.v..

Menmen annars hade vi riktigt trevligt idag fast jag sola inte utan satt mig i skuggan, klarar inte av solen längre på grund av fula pigmentfläckarna som jag har nu på min ansikte, inte kul men det får jag leva med så jag är riktigt blek i år och det beror förstås också att jag inte kunde vara ute så mycket pga jobbet.
Ibland kan jag känner mig att jag vill sluta jobba och bara sticka med familj till utomlands och stannar där i ett år, å det skulle vara perfekt, hihi men det får jag drömma bort.

Hoppas att ni hade lika fin väder som vi hade här idag..
#1 - Ulrica

Hej Pia..

Ja jag vet hur det känns ang med att ta kasst bilderna... Har upplevt det ibland när jag inte har rört kameran på länge.. så man känner sig som rostring en!!



Det ordnar sig vet ja..

Kram!

#2 - Helena

Kom in på din blogg nu och kikat igenom den lite . Mysig och tilltalande blogg du har :)

#3 - sofie andersson

Åh så snygg blogg! Allt bra med dig?

#4 - suma

Du kommer nog ihåg igen när du har läsa om hur man med kamera....

Oj fin bilderna och det du alltid duktig kamera på olika ställer..

Trevlig helg.. Kramm

#5 - Fia

Tack! Mina killar bara växer och växer att jag inte hänger med :) Men härligt och se dem växa upp till stora fina killar. Du har en jättefin son som oxå växer mycket! :)

Du är oxå vacker, alltid!! Krammm

#6 - Marie

Vilka fina bilder, jag glömmer också lätt då jag haft lite fotopaus =D. De ser då inte suddiga ut.



Gör inget om man är lite blekare, de tär ju bara sommar ett par månader, piggmentfläckar är ju tråkigare om man får kvar. Jag har också jobbat mycket så tappat den färgen jag hade, men tycker som sagt det inte är så viktigt längre som man tyckte förr att vara brun =D



Kramar

#7 - sofie andersson

SV: jo det förstår jag!

jo allt är bra, börjar bli förskyld känner jag, detta väder.. är ju knappt sol här längre om dagarna?

hur är det hos dig?