Planera


Jag är inte så bra på att inreda men vi har bestämt oss att ha mörkt grå/svart trä golvet, så jag tror på ljusgrå matta som kommer passar toppen till vit möblerna, soffbord, tvbänk, sideboard och brasa, vad tror ni?

Nu undrar jag vilka som passar bäst små kuddar till soffa, vilken färg??
Jag är sugen på stjärnor kuddar, som på bilder.
Jag kanske ska satsa på svart och grå för vi har soffa som är blandad grå och beige, mest beige, hmm svårt.
Kanske för tråkigt???
Glad färg skulle vara snyggt också, hmm, ni kanske har någon tips som jag inte har tänkt på så skriv gärna :).
Det behöver inte vara stjärnor kuddar utan vilket som helst men det måste bli snyggt, hihi.
Vi har nog fel soffa färg men vi vill inte behöva köpa ny soffa och hoppas på att det kan ändå lösa med kuddar.


Bilder från google.se
#1 - Marie

Beige röd och grå kudde vore ju fiiint ihop =D, ja hualigen inge mer snö nu

#2 - Fia

Jo! Du är bra på att inreda! Jag är iaf dålig på det, har typ noll fantasi och hänger inte riktigt bra vad som är mode just nu, hehe... Skulle vilja inreda allt på nytt hemma hos oss..



Ja, vi har det riktigt mysigt i stugan, bara avkoppling och mys :)

kram

#3 - sevendaysaweek

tack så mycket!

#4 - Killmamman

jättefina saker! själv har jag dille på orange men det passar nog inte in i ditt färgschema :) snygg hatt du har på profilbilden, ser nästan ut som den jag har på mig på min!

#5 - Askungen

Fina grejer!

#6 - Amanda Matanovic

Jätte fin blogg du har, haft en bra dag? :)



Föresten, det skulle vara jätte snällt av dig, om du kunde tipsa om nån bra film här: http://ammm.blogg.se/2011/april/1-april-2011-film-tips.html#comment För behöver lite tips om bra filmer :)