Antons förskott 1 år kalas

Vi har haft en bra helg men det gick alldeles för fort och Anton fick äta första gång tårta som jag gjorde, han åt försiktigt och lugn, innan tårta åt vi grillad korv med bröd och mos, jättegott.
Varför valde vi korv med bröd och mos för Anton ÄLSKAR korv så vi vill att hans dag ska få det han tycker om.

Här kommer bilder...

#1 - Marie

Sixken underbar dag han fick, korv är ju gottgott =D



ja, det är lite motigt, men hoppas bli gladare snart, du med

kramar

#2 - sofie

Vilka Härliga bilder!!!

det måste jag verkligen få säga =)

#3 - Madde

Ser ut att han hade det riktigt trevlig barnkalas! :D Grattis i förskott, Anton! <3

#4 - Fia

Härliga bilder, tur att ni hade vackert väder så att ni kunde vara ute. Det är alltid något speciellt med den första kalaset. :D kram

#5 - Sofia

vilka härliga bilder! vilken skillnad från emma som absolut skulle ha hela tårtan o glufsade sig i den på en gång haha! :) puss!

#6 - natty

härliga bilder!! klart ska man ge något han älskar, så hans dag blir ännu bättre av korv! hi hi

ska ni ha kalas för anton av dina vänner också eller hur har du/ni tänkt? :) puss

#7 - Pernilla

Madde:

Tack :).

Anton tackade för förskott gratulera :)

#8 - Emma

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

#9 - Pernilla

Emma:

Vad roligt att du uppskattar min sida, jag har ingen aning vad som är fel på bloqlovin, jag har provat och det funkar, hmm..

O jag har även 75 som läser min så det funkar.

Hoppas att det kommer löser sig för dig med bloqlovin.

Ha en underbart dag.

#10 - L

grattis till antons första år.. :) kram

#11 - Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Taack söta du :)



Åh vilken mysig blogg du har, hit kommer jag klicka in mej igen :)