..............

Maj månad är inte mitt månad för jag har haft mycket att göra och kommer att ha mycket göra, orkar inte längre.
Det är så mycket att tänker på just nu och ärligt talat vet jag inte när det är över.

Jag kanske kommer tillbaka redan om några timmar eller imorgon eller om en månad men jag hoppas att ni stannar.

Ni får ha det så bra ni alla.
Kram
#1 - natty

jag stannar, absolut!!! ta den tid du behöver, blogg finns alltid kvar ;)



puss

#2 - Marie

Klart jag stannar,

kramar

#3 - J.E

Ja jag stannar oxå.. :) sköt om er! Kram!

#4 - suma

Hej..

Jag kan förstår och jag stannar här:)..

Kramm

#5 - Fia

Jag stannar kvar, vännen! Man ska inte jämt blogga, gör vad du måste och orkar med. Kramm!

#6 - AnnaN fran Washington DC

Javisst jag stannar ocksa!! Jag ar ocksa hemsk dalig med att uppdatera min blogg.. nu maste jag skarpa mig!! he he..

ha en skon paus!!!

#7 - Marie

Klart jag gör, ser fram emot när du bloggar sedan



ha det bra vännen

kramar

#8 - Sofia W

Sjävlklart finns jag kvar som läsare. Har ju dig på bloggkoll.com så jag kommer att märka när du har tid och ork igen:) Puss!

#9 - Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Klart vi stannar kvar, pausa så länge du behöver och ta hand om dig!



Kramar