Hissgardin till Antons sovrum


Idag tänker jag sy hissgardin till Antons sov rum men en sak som fattas är vit rep som var slut hos tygladan, ska nog leta vidare om det finns någon annan affär, vit rep ska använda till hissgardin och det kommer bli snyggt.

Nää ska nog sätta igång, passa på när Anton är på förskolan.
#1 - Marie Tävling pågår

Ohh det kommer nog bli jättefint. Ja, haha det vart toookigt med hårfärgen, men han vart snygg till sist =D



Ja, jag tror att det kommer bli jättefiiiina tapeter

kramar

#2 - Dolly Goes Retro

Jättejättejättefin bloggdesign må jag säga! :}

#3 - Blue Velvet

Det blåser fortfarande här idag, men solen skiner så det gör inte så mycket. Fortare torkar tvätten då =)

#4 - Maria - med bebis i magen ☆

jättefint med stjärnor :)

#5 - i min lilla lilla värld

Och sen kan du sy en till mig =)

#6 - mallan

syrran berättade att sybutiken i vargön centrum är mycket bra och billigt trots utseendet på butiken och hon hittade en massa för billig peng, mkt billigare än tygladan. Åk dit och kolla? jag vet inte namnet på butiken men vargön är ju liten och du hittar den säkert:D

#7 - J.E

Det blir säkert snyggt. Jag är nyviken, kan du ta bilder när det är klar med hissgardiner? :)kram

#8 - simones

Vilka snygga, lite amerikanskt :)

#9 - Per

Riktigt snygga hissgardiner där : )