Rensa kroppen med detox

Bild från google

Jag är så himla sugen på att rensa min kropp med detox för jag känner mig smutsigt efter jag har ätit för mycket socker på ett bra tag.

Nu får det räcka och min älskling var så söt som köpte choklad till mig men jag borde be honom sluta köpa choklad till mig, haha.

Jag borde också sluta köpa choklad så det var inte bara Peter som köpte till mig utan jag har faktiskt köpt själv också.

 

Jag älskar choklad helt enkelt men jag bör minska med det och ät ibland istället, mörk choklad är inte riktigt min smak fast jag vet att det är nyttigare än ljus.

Jag har rensa kroppen med detox förut så varför inte gör det igen för jag kände mig så ren, piggare och det funkar.

#1 - M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Kanske man skulle testa, för känner också att jag varit för skärpig och ätit gaffs ett tag nu, hualigen.



kramar, kul att du är igång och bloggar igen

#2 - M A R I E - En fotograferande Hundtoka

Missa inte min tävling att vinna en 5 i 1 reflexskärm

#3 - M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Tack =D. Ha en toppendag Kramar

#4 - natty

vill py ta detox, ett bra tag sen nu!! det är aldrig fel att göra kroppen ren oavsett om man fuskat eller inte :)

man ska helst bara göra 2 ggr per år har jag hört..:P... vet inte om det stämmer...



puss