Vilket liv vi har just nu


Vilket liv jag har just nu i maj månad och det har jag ärligt talat aldrig upplevt det förut.
Vad har jag gjort i maj månad, här kommer listan:

- Bvc
- Inskolning förskolan i två veckor
- Antons första tandläkare besök
- Hörcentral
- Åkte till Jkpg med Anton
- Begravning i Jönköping
- Jobb
- Rörligt med försäkringskassan, fick åka dit och försökte lösa
- Planerade vad som ska köpa kläder till förskolan, regn, skor, stövlar m.f.l., fick hjälp av mina föräldrar när vi var i Jönköping så handlade vi kläder till Anton inför förskolan.
- Hjälpte och rensa bort mat från mat affär som ägs av en som har dött.

Det blev för mycket med tänk, planering vad som ska ta med, vad som ska göra och vad jag inte får glömma, m.f.l så blev jag tokigt till slut men som sagt livet kan vara hårt ibland.

Nu är jag sjuk, typiskt och jag är bergsäker på att det är orsak av stress så min kropp sade tydligt ifrån och jag fick tvungen sjukanmäla mig från jobbet idag.

Jag håller tummarna att det kommer bli bättre snart och att jag slipper all stress för det tar kål på mig.
#1 - natty

nu är det väl lite lugnare? ja så kan det bli ibland, mkt på en gång... krya på dig!! kramkram puss

#2 - Fia

Ojoj vad mycket du har gjort. Hoppas det är lugnare nu och att du mår bättre snart igen.



Tack, det kändes härligt att få komma i mål efter att ha joggat i 5 km. :) kram!

#3 - Mari-Anne

Jag hoppas att det blir lugnare nu framöver för er och att ni får en skön sommar! Krya å dej och vila. Kram

#4 - Sofia

oj vilken månad!!! hoppas att det är lugnare nu så att du kan tillfriskna i lugn och ro? förresten redan ett tandläkarbesök?? trodde att barn brukar bli kallad dit först vid 2 årsålden? krya på dej!! pussss!

#5 - selin

Man tackar för gratulationen :)

Ja, det är såå lustigt att vi hade samma bf datum och förlossningsdatum! :)



Ja, han är så ljuvlig söt, hi hi ;) och ja, förlossningen var toppen, hi.. kram!

#6 - Pernilla

Mari-Anne:

Tack och å ja nu har det faktiskt lugnar ner, puh..

Detsamma, ni får ha en riktigt skön sommar.

Kram