Hårfärg

Jag är så himla sugen på att färga hår men jag har bestämt mig att jag vänta till nästa år istället för nu har jag ändå inte råd eller tid för det närmare till jul så vill jag heller handla julklappar och tyvärr betala tandläkare besök.
Jag fick tandvärk igår och det känns så obehagligt och svårt att äta så jag ringde och bokade en tid hos läkare, det blir nu på tisdag så det kommer inte bli billigt, suckar..

Men bättre få ta bort tandvärk än plåga fast än så länge är det inte så farligt, jag klarar mig.

Bild lånad från Lindas blogg, klicka på bild så kom ni dit.

Jag var inne hos Lindas blogg och såg hennes hårfärg, gillar väldigt mycket men passar det mig? Jag minns att jag hade nästan samma sån hårfärg när jag var ung och det passade mig toppen med mina gröna ögonen men nu är jag ju äldre så jag vet inte om det passar mig fortfarande, hihi.
Man kan alltid testa ändå och se om det passar mig annars får jag boka igen hos frisör och färga annan färg.

Ska jag prova det ändå eller vad tror ni?
#1 - Cami

'det kommer passa dig !



kram

#2 - dessi

trodde först det var du!?! :) ja, den kommer att passa dig utmärkt!! KRam

#3 - Fia

Ja! Det kommer passa dej jättebra!!! :) Trodde som Dessi, att det var du först. :) Du ska inte fundera, utan ta denna färg!

Kram

#4 - natty

varför inte?! inte större skillnad med din nuvarande färg! :) puss

#5 - nea

snygg färg!!!