Brist med leende


Jag har insett att det är brist med leende med "tänder" och det kanske beror på att jag har inte lika bra självförtroende som förut.
Men ärligt talat så har jag inte tänkt på det utan det blev bara så men sen när jag kollade på gamla bilder så såg jag massor med leende bilder än nu, därför började jag funderade vad det beror på.
Det beror nog mer på att jag har inte lika bra självförtroende som förut men det är nog normalt att det kan hända att känna så ibland??

Annars är jag lyckligt och glad, inte alltid när det hände nåt stressigt eller nåt trist men jag mår annars bra, speciellt imorgon ser jag väldigt fram emot fast jag vill egentligen inte vara för förväntansfullt för det kan hända bli en besviken.
Men det ska bli kul att se hur 3D/4D ultraljud funkar och jag gissa på en pojke men vi får se vem som har rätt.

Nyss blev jag skrämd när jag kollade mitt mail och såg att jag fick mail från Emma Ultraljudklinik men det var bara påmminelse att jag inte ska glömma komma dit imorgon, puhh :).
Läste nyss oxå att jag har vunnit en auktion hos tradera, en snygg jacka till Anton, jippie och det kostar 61 kr :).


#1 - Marie

Har heller inte lika bra stjälvförtroende som förr, vet ej heller varför, man ser ju lika ut,



kramar

#2 - Pea Norberg

Jag tror det blir en pojke för er...:) spännande o se vad det blir sen...:) Emmaklinken, var ligger det?.. Jag är sugen! Haha...

Sött jackan!.... Hoppas vi kan ses strax... Kraam

#3 - Sofia

Du har ett fint leende och tänder ;)

Vilken fin jacka du vunnit! Kommer passa på Anton jättebra. Spännande imorgon! KRAMM

#4 - natty

ja du är fin då du ler, eller inte! ja du har fina tänder så le mer du! :)

kanske du le mindre bara av ren vana?.. puss!