Avsluta konto på facebook

Jag har funderat längre att avsluta konto på facebook och tar paus men kanske kommer tillbaka i höst, känner mig bara att facebook tar all min tid trots jag kan gärna bara strunta i att logga in men det är så svårt när jag vet att jag är medlem där.
 
Jag har blogg kvar som jag kommer att skriva eller visa bilder när jag kan.
 
Men just nu vill jag gärna ha en härligt sommar med familj och ta det lugnt..
#1 - Madde

Fint foto på er 2! Det där med FB kan du ha vilande tills du känner dig redo igen för det ;) Ta hand om din familj och bröllopsplaneringen :D

#2 - fotograf Sanna Ek

Hej :) det stämmer att Therese är operfekt-fotografen :D

Svar: Har hon slutat med att blogga?
lillapia.blogg.se

#3 - Marie - En småländsk dalkulla ♡

Gör du rätt i om det är så du tycker,

Så fina bilder
kramar

#4 - F R I D A - M A R I A

sv; Vad kul att du tycker det! Kan bara säga detsamma om din :)

Svar: Å tack :)
lillapia.blogg.se