Man blir rörd

Jag kolla efter inspiration bröllop och fick syn på en hemsida, underbart bilder och härligt bröllop, blev tårögd..
Länk adress dit är http://www.blogjerry.com/archive/bonnie-b-ranch-north-fork-ca-our-wedding.html#comments , Kolla där :-).

Vi har inte bestämt oss vilka färg tema vi vill ha för det skulle vara roligt med färg tema, vi får se vad vi kommer överens.
Brudklänning har jag redan bestämt och ska beställa i hösten för priset kommer blir dyrare om man vänta till nästa år men en lite problem är storlek, man våga inte ta 36 utan kanske 38 men om det blir för stor så får jag be nån sy mindre så det passar.
Men jag är ändå rädd om man sy mindre blir det kanske inte så snyggt utan helt förstörd, hmm och jag har storlek 40 just nu, kanske är det bäst att jag vänta till nästa år våren och betala extra.

Under påskhelg hoppas jag på att vi kan kolla lokal där som vi ska äta, ha fest på bröllopsdag för mina föräldrar ska komma hit så det skulle vara roligt om min mamma och pappa är med och kolla på lokal men inte säker att Peter kan fixa nyckel.
Jag är även sugen på att gå på bröllopsmässan men det får bli nästa år för i Göteborg hade bröllopsmässan i februari men jag var höggravid då.

Ja lite om bröllop planering men det kommer mer fast jag kommer inte berätta allt för det vill vi helst behålla hemligt som t.e.x vilken klänning jag kommer ha, det vill jag helst att ni får se när vi har gift oss.
Jag har i alla fall en privat blogg om bröllop, där skriver jag om allt och bara de som är inbjuden till vårt bröllop får komma in privat blogg.

Nej nu måste jag faktiskt sova..
Natti natti.. ♥♥♥
#1 - Marie

Spännande med alla bröllopsplaner =D

#2 - natty

fint länken!! så avslappnade men ändå vackert bröllop de hade! :)

ja klänningen, svårt. kanske bättre vänta så det blir rätt med storlek, fast jag tror det blir bra om du beställer storlek 38, sen kan sy in om det är för stor.. eftersom vad jag förstått hur modell på klänning ser ut, så jag tror inte det kan bli fult om man syr in...ja fundera på du :)



gå på bröllopsmässan, det är kul och fullt av inspriation! :)



puss

#3 - Emelie Andersson i vargön

jag skulle vilja läsa din bröllopsblogg. Får jag det ? Kram

#4 - Pernilla

Emelie Andersson i vargön:

så klart får du det för du är ju bjuden.. :-).

#5 - therese holm karlsson

En tant har sytt min brudkläning stl 38, jag valde själv med smak och stil som jag ville ha sådana, och det finns fortfarande hänger i klädrum, ibland tittar jag då o då, härligt och tänkte på mitt bröllopet :*) Är nööjdare med sytt brudkläning,! Hoppas du hittar den du vill ha även du kan rita många olika ritningar så du vet vad du vill ha, som hag har gjort!:) o samt tittar på olika brudkaologen o klippa,,om du bara vill! Är nyfiken på den bilden på dig sedan när di har gift dig! KRAMM

#6 - Marie - Labradorägare & Fototoka

Får man tillgång till den privata

Svar: Vilka privat menar du?
lillapia.blogg.se