Mina pojkar



Mina pojkar var så snäll som lät mig sova längre och jag fick sova från halv elva kväll till halv sex på morgon så vill Axel ha mat sen somnade han igen och jag med tills halv åtta, så underbart :-).
Älskar er så mycket ♥♥♥

Tyvärr har jag och Peter blivit förkylda, hoppas att det är bara kort stund..
#1 - Mirre en smålandstoka

Så söta och så skönt att du fått sova ut



SV: Tack =D

#2 - Sofia W

Jag kommer att komma in på nätet lite ofta nu så jag inte missar dina inlägg! Nu sammanfattar jag allt från alla dina inlägg: Jag älskar att titta på dina bilder för du tar så fina bilder - speciellt på er 4!



Anton blir bara mer o mer lik Peter. En kopia av Peter! :)



Det där med att gå ner till bröllopet. Jag vet att du klarar av det! Du kunde gå ner förut och nu har du ännu bättre skäl att göra det denna gången så jag vet att det kommer att gå bra. Stressa inte, utan det ska gå sakta ner så de inte går upp igen så fort sen.



Puss