Jippie motivationen har kommit tillbaka

I tre dagar har jag tränat direkt på morgon och det funkade bra när barnen är med för det är bästa tid för mig att träna på morgon för jag kommer inte orka senare.
Så nu har jag hittat som passar mig att träna på morgon och barnen tycker det var kul att tittade på mig, hihi.
 
Så här ser min träning ut:
 
Måndag: Tränade hela kroppen med hjälp appen som finns i mobil, plankan och sidoplankan 50 sek / 3 gånger
Tisdag: Tränade armar, styrka med hjälp appen, plankan och sidoplankan 50 sek/ 3 gånger
Onsdag: Pilates, plankan och sidoplankan 50 sek/ 3 gånger
 
Imorgon ska jag träna också och det blir powerwalk 1 timme och ketbell, plankan och sido plankan..
Hoppas att det blir så för jag fick ändra lite med träning idag för Anton är hemma från förskolan men tror han ska få gå på förskolan imorgon för han verkar må mycket bättre, så när jag lämnar honom på förskolan så ska jag och Axel åka till en plats och ta powerwalka..
 
Det har ösregnat i tre dagar nu och om det blir regn imorgon också så ska vi ändå och ta powerwalk, bara ta rätt kläder. ;-).
 
 
Natalie och Mikael 
Foto: Pernilla Falk
#1 - Simonene

Hej vad för app har du hittat för plankan ? Tacksam för svaret.. Kram Simone

Svar: Det är inte plankan app utan hela kropp o det finns olika träning armar, rumpa, ben app som jag har. Det heter daily. Kram
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Härligt att motivationen är tillbaka

Svar: Ja verkligen
lillapia.blogg.se