Planera inför renovera sovrum

Jaa vi håller på planera att renovera sovrum, äntigen säger jag bara, har längtat efter det i flera år. :).
Men just nu planera vi bara vilka tapet, färg och hur möblerna ska se ut, m.fl, ja vi ska ändå ha tapet men vi har svårt att bestämma om ska ha fondvägg eller tapetsera hela rum eller fondvägg på vänster sida och höger sida.
Det finns en länk adress dit som jag gillar väldigt mycket, söt och lantliga sovrum, klicka här men jag fortsätter och letar efter flera olika tips tapet så vi får se vad det kommer bli :).
 
Nu ska jag fixa te och kolla på spårlöst.
 
God natt på er alla..
 
 
#1 - Marie

Ohh så snyggt sovrum du visar upp, hade jag gärna haft med =D, kul att få göra om

Svar: Ja, jag frågade min sambo om jag kunde få bestämma lite mer för vår sovrum för jag är ensam tjej i familj, fniss, så han sade självklart så jag vill nog ha lite flicka sovrum, min sovrum men sambo sover oxå där :D. Det ska bli mer lantligt tror jag. ;-)
lillapia.blogg.se

#2 - kiwiberries

härligt att få renovera!! fin blogg

Svar: Ja jättehärligt,, tack :).
lillapia.blogg.se