33 år gammal idag...

Jisses är det sant att jag är 33 år gammal, det känns inte så utan jag känner mig fortfarande som 25 årig, helt ofattbart..
Igår firade vi förskott min födelsedag tillsammans med svärföräldrar och jag fick så fina presenter från dem, tack och idag fick jag så många gratulationer i facebook, tack det värmer..
 
Imorgon kommer mina familj från Jönköping så det ska bli mysigt att ha dem här under hela helg, pojkar kommer tycker det är så roligt att träffa mormor, morfar, moster, mosters man och sin kusin.
 
På lördag ska jag och min syster till sminkkurs så det ska bli spännande, hoppas få bra tips.
 
Igår träffade vi präst och det gick jättebra men jag och Peter små skrattade när vi tittade på varandra, hihi, vi är nog lite nervös.
Jag frågade präst om jag får puss Peter när vi har sätta ringar på varandra så sade Präst att det är egentligen engelsk tradition som gör så men vi får om vi vill så sade jag ( JAG VILL), det är en måste för mig, haha och det vill Peter med.
 
Det känns pirrigt i mage när vi pratade med präst och vi har även träffat en man som ska spela musik i kyrkan, Peter fick välja låt för jag hör ju inte men han beskrivande för mig hur musik låter, glad, lättsam eller hård, ja olika så och det känns bra med låt som han valde som passar oss.
 
Jag väntar fortfarande på att Axel ska somna snart, han ligger på säng nu och envisa, vill inte sova.
Jag ska ju storstäda här men kan inte gör när han är vaken och se mig gå runt och stör honom när han försöker sova, städa heller när han sover.
 
Skriv snart....
 
BILD: Pernilla
#1 - Marie

Stort grattis och vacker bild

Svar: Tackar =)
lillapia.blogg.se

#2 - Monika

Grattis på din födelsdagen

Svar: Tackar =)
lillapia.blogg.se

#3 - Madde

Gratulera i efterskott och hoppas att du hade kul på sminkkursen!

Svar: Tackar, jo det var trevlig men hon som sminkade mig hade kunde gjort bättre..
lillapia.blogg.se