Huvudvärk och trött

 
Igår var jag så trött och huvudvärk, det beror så klart på att jag har inte ätit nåt socker igår och jag har ätit skärp mat i flera veckor nu men igår sade jag ifrån och att det räcker nu, det kommer självklart gå upp och ner med mat och träningen för det beror mycket på mig själv men någon gång i livet kommer jag få det jag drömde om för det har jag bestämt mig men när vet jag inte, det kan ta år...
#1 - natty

vad för dröm har du med målet?
ja det går ibland upp och ner. bara man vänder sig till uppåt igen fort :)

Svar: Min dröm har du läst min annan blogg ;-). Ja så sant.. :)
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Takten dit bestämmer du minsann =D. Hoppas att du mår bättre idag
Kramar

Svar: Japp precis ;-). Mår bättre och hade inte huvudvärk dag efter, skönt. Kramar
lillapia.blogg.se