Jag känner mig lättad när jag tog en svårt beslut men det är självklart att jag gör det eftersom det är bästa för mina familj trots jag kommer få en tufft år men det är bästa som har hänt mig. 
 
Jag har velat gör det i några år men det blev aldrig för jag törs inte men nu har jag gjort det. 
 
ÄNTLIGEN säger jag bara.
#1 - Monika Li

En riktigt Gott Nytt År till er alla

Spännande o se om när föder Natty hennes tredje barn vilken kön??
Även tänk om det blir imorgon första året eller?? få se
Glädje se på foto dom har på kort, fint,, söt flickor


Svar: De väntar en pojke =). Gott Nytt År på er med.
Kram
lillapia.blogg.se

#2 - natty

måste pi känns skönt nu efter du tagit beslut! hoppas du får en bra 2014 med nya möjligheter! :) Gott nytt år! <3

Svar: Ja verkligen!! Tackar och jag måste jobba i jan månad sen slutar jag för gott. Gott Nytt År..
lillapia.blogg.se

#3 - Marie

Härligt att du känner du gjort rätt och Gott Nytt År nu
kramar

Svar: Tack, jag har uppsagt min jobb. Tack samma Gott Nytt År, kramar.
lillapia.blogg.se

#4 - Monika Li

Nä, men Kul Natty ska få en poijke,, Glad,,
Spännande också, om vad han ska heta, onvaligt namn,,
Kul

Nä, men jag ser här om du slutar jobba,,förståss jobbigt pendlar långväg,, för pojkarskull,
Hoppas din man är hemma nu o långledig typ 2 veckor från jobbet nu, själv är jag ledig 2 veckor,skönt,

Gott Nytt År

Svar: Ja två flickor och en pojke, härligt.Jag vet inte vad pojke ska heta men det kommer de berätta när pojke kommer ut. :).

Ja det funkar inte ihop med min familj och min jobb och det fanns inga lösningar för det när vi försökte löste det men det gick inte så alternativ bästa var att sluta på jobbet och det känns bra.
Å ja Peter har varit hemma längre men ikväll ska han åka tillbaka till jobbet, det känns trist.

God fortsättning på dig, kram.
lillapia.blogg.se

#5 - Sofia W

<3

Svar: <3.
lillapia.blogg.se