Funderar...

Naglar ser fin ut och jag vill inte ha för lång naglar utan lagom med lite ljus rosa glitter skulle vara fin tror jag, hmm få se om jag ska ha det eller vit som flesta brukar ha till bröllop.
 
Låna två bilder från Helen Torsgården , gillar ögonskuggor färg. 
 
Buketter kommer jag nog välja den som på bilden, gillar den väldigt mycket för det är enkelt men ändå söt och vacker.
 
Cupcakes wrappers har jag köpt nu för 50 st på ebay.com så det ska se finare ut.
 
Andra bild, håret är verklig fin men tror inte att jag ska ha så hår men gillar det ändå på nåt sätt.
 
#1 - Mirre

Ohh skulle verkligen vilja få naglarna fixade ngn gång ==D

Svar: Ja naglarna är snygga.. Sugen på att ha själv =).
lillapia.blogg.se

#2 - basebollivet.blogg.se

Man behöver ju faktiskt inte köra klassisk fransk manikyr när man gifter sig. Det kan vara kul med något annat med ju :) Men fy vad svårt det är att bestämma alla sådana här "småsaker". Man kan ju bli knäpp för mindre haha.

Svar: Ja sant =). Håller med dig, man bli knäpp, haha..
lillapia.blogg.se

#3 - Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Vad tycker du om att barn ska vara barn? Har det gått för långt när utseendefixeringen gått så lågt i ålder eller är det så det ska vara?
Kika gärna in min videoblogg där jag berättar vad jag anser om det.
Här har du inlägget! :)

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/barn-var-barn-videoblogg.html#comment

#4 - basebollivet.blogg.se

Haha, ja verkligen. Jag har bara börjat i bröllopsplaneringen men är redan ett vrak ;)

Svar: :D..
lillapia.blogg.se