Kläder till pojkar..

Jag vet vad jag vill att mina pojkar ska inte ha kostym på vårt bröllop utan de ska få avslappnade kläder men det ska se snyggt och fin ut.
Som på bilder älskar jag det fast röd byxor ska inte mina pojkar ha för det passar inte till vårt färgtema så jag tror det blir beige eller grå byxor, tror ska satsa på chinos byxor för de är ju fin och skor vet jag inte än.
 
Nu är jag jakt efter snygg slips och byxor =)
 
Å de kommer bli jättesöta.
 
Nu har jag köpt skjorta och väst till mina pojkar som på bilder från Halens. 
#1 - Marie

Ohh så fint

Svar: Ja verkligen =)
lillapia.blogg.se

#2 - Monika

Ja, det skulle bli bekvämt kläder till pojkar, om det är augusti som ni ska ha bröllop, undrar om det blir varmt eller.
Om dom kan få kortarmskjortor med väst, snyggt också.
Jag vet du bestämmer vad du tycker.

Kan lille Alex gå nu eller?

Ha det så Bra

Svar: Vi gifter oss den 15 juni och om det blir varmt så har vi reserv andra kläder som de kan byta sen efter kyrka. Nää Axel kan inte gå än =) och kommer nog inte kunna gå på vårt bröllopsdag, någon får hjälpa och bära honom =).
Ha det så bra du med.
lillapia.blogg.se

#3 - Madde

Åh så fina kläder det finns och smart tänkt att de ska ha avslappnade kläder!!

Svar: Ja fina =). Precis vi vill de ska ha avslappnade kläder.
lillapia.blogg.se