En kommande intensiv vecka

 
Jag har en intensiv vecka med bilresan och första är imorgon ska jag ju jobba så jag kommer vaknar halv 5 på morgon för att kunna lämna pojkar kl kvart över 6 på förskolan och åka till jobbet i Göteborg och sen kl vid halv fem eller kl fem på eftermiddag hämtar jag pojkar på förskolan och åka direkt till Jönköping hos mina föräldrar.
På onsdag åker jag själv till Örebro på morgon och fotografera en nära vän och hennes familj och sover där en natt sen på torsdag morgon åker jag tillbaka till Jönköping för att hämtar mina pojkar och åka hem, på fredag jobbar jag nattjour till lördag.
 
Jag kommer bli skittrött på söndag men det kommer bli en spännande resa..
 
#1 - Marie

Oj du ska göra en hel del, men det kan vara trevligt det med, låter som du kommer få mycket roligt gjoort med
kramar

#2 - natty

ojoj!! så mycket åkande för våra skull :S Hoppas du tycker inte det är alltför jobbigt?
Ses snart! puss!