Jönköping, vi kommer idag.

 
Bilder togs slutet av juni i somras..
 
Idag åker vi till Jönköping hos mina föräldrar och pojkar kommer stannar där tills på måndag och jag ska till kryssning på lördag med mina tjejer kompisar, ska bli skoj.
 
Men just nu saknar jag otroligt mycket Peter, min man, du är saknad, låt dagar kommer gå fort så jag får äntligen krama dig och pussa dig överallt..
 
Nu måste jag packa, fixa några saker här innan jag åker och hämtar pojkar på förskolan och efter det åker vi direkt till Jönköping.
 
Ni får ha en bra dag, kraamm..
#1 - Marie

Förstår att du saknar, samt så mysigt de ska få det grabbarna då, samt skoj att du kommer iväg på lite skoj
kramar

Fina bilder

Svar: Ja verkligen, och jag har haft jätteroligt och det förtjänade jag ;-).
lillapia.blogg.se

#2 - natty

såg precis bild på instagram, mysigt bild på er tre. hoppas ni får en härlig dag i jkp! :)

Svar: Ja vi har haft mysigt i jkpg och även har haft jättekul på kryssning :).
lillapia.blogg.se