Smärta i ryggen!

 
Jag var på vårdcentral idag för att kolla upp på min problem rygg och bröstet som jag har haft problem efter jag har fött mina pojkar.
Inflammation i bröstet är det svåraste att få försvinna så det får jag leva med men träna så försvinner det småningom och min rygg är jätte svag så jag ska få remiss från sjukgymnast men tyvärr kommer jag vänta längre eftersom det är kö.
När läkare sade att jag måste träna min rygg för annars om några år får jag mycket mycket värre problem med rygg och då blev jag rädd för det vill jag inte att det ska hända.
 
Men nu har jag iallafall gjort nåt nu så nu står jag i kö hos sjukgymnast och jag är medlem hos gym nu så jag ska skärpa mig och träna upp min rygg och bli biffiga, haha nää men jag ska se till bli starkare i ryggen för jag orka inte med smärta.
Jag har fått också tabletter vid behov när jag har ont och nu ser jag fram emot att bli starkare, hoppas att det kommer bli bra...