3 dagar sockerfri!!

Nu har jag inte ätit socker i 3 dagar och idag kommer jag inte äta socker heller så det blir 4 dagar sockerfri om man räknar med idag. 
Det känns väldigt bra för jag mår bättre och känner mg friskare, låter konstigt men så är det för socker gör mig bara deprimerad.
Det kan bli besvärligt när jag blir bjuden hos någon så jag måste säga nej tack till kakor, tårtor och allt som ingår socker, vill ju inte gör någon ledsen men de kommer säker förstår mig och respektera detta.
 
Igår hade jag och Anton jättekul och skrattade ihjäl, så härligt att man kan skratta tillsammans med mina pojkar. 
Sista bilden blev jag chockade och var inte redo när Axel bara hoppade på mig, :-D. 
 
 
 
#1 - Sofia W

Härliga bilder :):)

Jo, dina vänner och bekanta borde respektera dig om du inte vill ha sötsaker. De borde uppmuntra dig när sötsaker egentligen är "gift".